onsdag 11 januari 2012

Hej mina vänner!
Jag har inte dött, blivit sjuk eller varit med om något annat ruskigt. Jag har bara jobbat från morgon till kväll den senaste månaden och haft noll inspiration. 
Men, nu blir det andra bullar! Jag har både tid, lust och inspiration igen och bloggen kommer snart vara igång som förrut. Jag ska bara trixa lite med sidans utseende först...

Vi ses snart!

p.s Du som vann tävlingen om Macaronboken -du med banrdomshistorien om de härligt paffande kanelbullarna- jag har ännu inte fått din adress! Maila gärna din adress till miriamparkman@gmail.com så att jag kan skicka din bok. d.s

Hello my friends!
I'm not dead, sick or traumatized by any other happening. I have just worked from the early morning til' the late evening the last month, nad my inspiration has been on zero. 
But, now the change is coming!
I've got time and inspiration again, and everything will soon be as it used to be. I'm just going to play a little with the face of this blog first...
See you soon!

Med vänliga hälsningar,
Miriam

41 kommentarer:

Emma Litton sa...

Oh yay! I've missed you :)

xo,
Em

Unknown sa...

I concur have missed your posts! look forward to new ones x

Sofia sa...

Välkommen tillbaka :). Har varit tråkigt att inte få läsa dina fina inlägg! :)

Anonym sa...

Äntligen :P du har varit saknad!

SANNE sa...

So glad to have you back, I've missed you and your lovely blog. :)

Sanne from Denmark

Antonia at Swedish Love Affair sa...

Så glad att du är tillbaka<3

Sandra från Finland sa...

Roligt att du är tillbaka i bloggvärlden igen! Jag kikar in här med ojämna mellanrum och blir alltid lika uppiggad av det jag läser och de fotografier jag ser :-)

Anonym sa...

I'm so glad you're back again! I've missed reading your lovely and inspiring posts!

Anonym sa...

Härligt!

Klara sa...

Hej!
Kul att du är tillbaka :)
Du, det här kanske du har nämnt någon stans i bloggen, men visst är du med som statist i Stig-Helmer the story?
Var och såg den igår, om det inte var du har du en dubbelgångare :)

Naomi sa...

Kul att höra att du är tillbaka! Saknat dina blogginlägg :)

Cicci Feinstein - Fotograf sa...

Men du, vicken läcker tröja med knapparna! Säger som de andra, kul att du skriver igen!

Anonym sa...

Välkommen tillbaka till cyberrymden. Har saknat dina inlägg + bilder, hälsar Meg

Lillgull sa...

The lady is back!
Så fin i uppsatt!
Ska bli spännande med nytt utseende på bloggen, tittar lite på min egen blogg och tror nog den behöver dammas av lite den med.

Angelica sa...

Äntligen!

Saga sa...

Åh, det finns nästan ingen större lycka än när du har uppdaterat bloggen!
Go Miriam!

Ida sa...

Saknat dig och dina tjusigheter!!
Vilken smaching frisyr! kram på dig

fröken Solborg sa...

Äntligen är du tillbaka!

A sa...

fin blogg :)

The Black Opal sa...

have been missed so much! Looking forward to your posts again!!!!!

Elin Wollin sa...

Härligt! Du är saknad.

Miss Woody sa...

<3

Unga fröken Karlsson sa...

Puh! :)

Kurioskabinett sa...

Jo jag vet vad du menar. Men som med allt så gå det i svackor.

Samara sa...

Ja jag undrade också om det var du i Stig-Helmer, jag knuffade på min man och väste : kolla Miriam !

Jag fick dig i brevlådan häromveckan :) i Minnenas Journal.

Anonym sa...

http://arkiv.sjobergbild.se/fotoweb/Preview.fwx?position=305&archiveType=ImageFolder&albumId=5006&sorting=ModifiedTimeAsc&search=&fileId=777F67F6A1259151DB9A2D0757D789C094CF295CE0AD7F608DC0516F7CE3FF713830D5A2C76E4F6F86DD945CFBCA3C2E9EAD9E8D202F8E4FA5823F6C1A1BB03267DB531E813D9580B1D0A48256E7954010F15C9FF50CB8E20E0580DF5FEE2137101F4DD0677F4A2B7019B1BADA7351D717DFE6B3E081AE9D88A3390344E8A96B049087DC7739DEB8752C3C606619F87F

titta, om nu länken funkar. det ser ut som du! :)

Cecilia N sa...

Snälla Miriam, blogga om invigningen på Nordiska museet och lägg ut ditt braiga tal!

Flera andra jag talade med där blev så förtjusta i dig.

(Skriver just på ett inlägg om vernissagen.)

Anonym sa...

Hej! Vad härligt med en uppdatering! Har följt din blogg länge nu och den är så himla härlig, massor med inspiration!!
Tack!

/Hära på www.haeras.blogspot.com

The StarChief sa...

Vicken härlig blogg lika härliga som din vack´ra frisyr.

Hanna sa...

Var är du nu då? Förstår verkligen att du har ett välfyllt liv utanför bloggen men vi saknar dig här! Tråkigt att hoppas på inlägg men inte få några (oj, vad jag låter egoistiskt, men man blir ju lite.. hm.. besviken)

Dania @ Always Dania sa...

i love your hair! its so vintage and im obsessed!

http://xoxo-carolinalove.blogspot.com

Elinblå sa...

jaa, dags att komma tillbaka nu! :)

Mia sa...

Ja håller med Hanna, Var är du nu då?!! Vi saknar dig!!

Becca sa...

Åh, vilken vacker frisyr!

Unknown sa...

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag just kör en tävling där du kan vinna skit snygga smycken
http://www.domkallarmighannes.com/2012/02/tavling-i-samarbete-med-xenobia-design.html
kör även en dagensblogg tävling där du har chansen att länkas inför mina 400-600 unika läsare/dag. på att anmäla dej:)
Om du inte vill ha såna här komentarer så ber jag ursäkt och hoppas du får en underbar dag! kram Joanna-livet med Aspergers syndrom!
PS.kolla så du inte anmäler dig till en avslutad tävling utan den som är aktuell! En länk till tävlingen finns i högerspalten!:)

. sa...

Hej Miriam, jag såg dig i ett reportage i Minnernas Journal idag. Tjusigt hem! Och tjusigt namn.
Och nu har jag hittat hit, vem vet kanske blir en ny favoritblogg?

Kram

Anonym sa...

Tyvärr bloggar hon nästan aldrig.. jättesynd, för det var min favoritblogg . Fantastisk!

Anonym sa...

Miriam har nog tröttnat och bytt stil. Nu har hon ju lanserat sig själva som varumärke.

Miss Tallulah Porkchop sa...

We all miss you. Hope you are enjoying your rest.

x

Clipping Path sa...



I'm appreciate your writing skill. Please keep on working hard. Thanks for sharing.

Olivia Wilson sa...

Parents, most of the time, are very much anxious about the fact that what are their children going to do in life. Before you choose your career, always ask yourself the question, whether you will enjoy your work or not. Because if you do not write my assignment, then you will not be able to perform well. That is why it is always suggested that you always do what you love. You can take help from academic writing services so that you will be able to choose the right career path for yourself.

Actor - While being in school or in college, we all dreamed about becoming an actor. While you were in school, you wanted it because you were so fascinated by the lifestyle of actors. They have so many fans and followers plus you can have your favourite car too.
Graphic designing - If you have an interest in painting and drawing, then you can pursue this career. After you pass your school, you will have to study in a graphic design college and get the degree. Where you will be able to know about the basics and take programming help. If the college gives you placement, then it is well and good.
Teacher - If you want to pursue this career, then you will first have to be strong in a subject. After that, you just need to have good explanation skills. Because while teaching you will have to explain many things to the students. You must be very cautious, and you must not panic for dissertation help service. You will also need to have patience because you will need to handle many students at a single time. These are the criteria you will need to be a teacher. If you want to be a professor or a teacher and work in a school, then you will need to pass the exam, which is mainly for teachers. You have to online exam help accordingly.

We have a few more services: PUBH6007 Assessment Answers | PROJ6003 Task Answers | MOD003319 Solutions | HLTWHS001 Assessment Answers | ENB218 Task Answers