tisdag 13 maj 2008

Första gästreceptet!

Ja, en av mina tankar med den här bloggen har alltid varit att läsare också ska kunna skicka in sina bästa recept. Det första här har jag fått av min kära vän Mirjam, och det är underbart goda Grissinis, perfekt tilltugg för en brödälskare som mig. Klicka upp bilden så ni ser det fina, handskrivna receptet ordentligt och prova kanske till en god soppa.

Om ni har några riktiga pangrecept där hemma som ni vill dela med er av, skicka dem till mig! Gärna med bild eller annan fin utsmyckning, om man gillar att pyssla. Skicka till

miriamskafferep@gmail.com

eller, om ni vill skicka för hand, skriv till mig på mailen så får ni min hemadress där.

Med vänliga hälsningar,

Miriam

3 kommentarer:

Sara P. sa...

nejmen! Det är ju notpapper!

Anonym sa...

Ojdå, hade jag vetat att du skulle lägga upp receptet här på din fina blogg så hade jag nog ansträngt mej lite mer! Skrivit långsammare till exempel, för att undvika att m:en fick tre toppar istället för två. Haha :)

Miriam Parkman sa...

Det är redan så fint så mirjam!