söndag 15 juni 2008

Tips!

Jag hittade precis en fantastisk hemsida. På http://www.swingoutfits.com kan man beställa handsydda 30- och 40-talskläder efter orginalmönster och personliga mått. Helt otroligt! Dyrt var det inte heller, mellan 200-600 kronor får man betala för en söt klänning, en charmig blus eller ett par flirtiga sailorpants. För 2000-400o kan man till och med få en hel kostym, vilket nästan är oförtjänt billigt, då en kostym verkligen inte är det lättaste att sy (tro mig, vi har precis gjort kavaj i skolan och det var trixigt nog).

Om man dessutom inte hittar någon modell man faller för på sidan, får man gärna skicka in en egen design så syr de upp den också. Dock räckte det för mig att bara kolla i deras underbara tygkatalog...

Inte helt oväntat kommer de finnas med färdiga produkter på Herräng Dance Camp, så jag får väl ta med mig lite extra pengar då!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

Inga kommentarer: