torsdag 9 september 2010

Bröllop i stil
Den som planerar att gifta sig kan införskaffa senaste numret av Bröllopsguiden för finfin inspiration!
Min vän Madelin har nämligen gjort ett reportage där i 40-talsstil (eller "retrostil" som alla tidningar tror att det heter) och det är hiskeligt tjusigt.
Våra vänner Sebastian och Sandra fick agera äkta par för dagen. Stiliga makar!
Buketten som Madelin gjort är bland de finaste jag sett. Lagom glamorös, lagom lös och romantisk!
Bröllopsvalsen blev lite mer en bröllopsswing, verkar det som. Inte illa!
Alla bilder från Madelin/LaBelle Rockette.
My friend Madelin has made a 40s styled weddingreport for a swedish weddingmagazine, and it looks so beautiful! Everything from the hairstyle, the dress, the fantastic bouquet and the handsome groom is just what the "retro-trapped" magazineworld needs, since it seems like everyone loves retro but don't know what authentic is.
Our friends Sebastian and Sandra are the models, and who knows, maybe I'll be visiting their real wedding soon?
Med vänliga hälsningar,
Miriam

3 kommentarer:

Angeliqa sa...

Åh så tjusigt!

Jag såg dig i Minnenas Journal förresten. Det var ett fint reportage!

Lisa sa...

underbara bilder!

Miriam Parkman sa...

Angeliqa: Eller hur! Så vill man ju själv gifta sig nästan...
Vad roligt att du gillade reportaget -det har ju två år på nacken (publicerades först i EcoQueen 2008) men det är fortfarande fint tycker jag!

Lisa: Eller hur!
Det behövs verkligen lite annorlunda stilinspiration till dagens brudpar tycker jag.