onsdag 1 september 2010

Möt hösten med Kafferep!

Kom och drick kaffe med dopp på den annars så trista vardagskvällen! Ta med en vän, en käresta, ett handarbete eller bara ett gott humör och ha det trevligt.

Fröken Miriam står för bak- och kaffeförsäljning vilket innehåller både vetebröd och småkakor, och Fröken Madelin står för trivsam musik i jazztoner.

Vi möts i Madelins ateljé på den sköna Blekingegatan här i Stockholm, nummer 20 närmare bestämt, från klockan 17 till klockan 19 måndagen den 27 september. Ta med kontanter!

Gör gärna en intresseanmälan i förväg på miriamparkman@gmail.com så att vi vet ungefär hur mycket som ska bakas.

Välkomna!

p.s Även tedrickare är välkomna d.s

If you happen to be in Stockholm in the end of september, be sure to stay on monday the 27th!

Then you are most welcome to a real "Kafferep", at Blekingegatan 20 in the south part of Stockholm. I will sell coffee and my bakings, and Madelin will play some nice andd cosy jazz.

Bring a friend, your love, a handicraft or just a good mood and come by between 17 and 19 pm!

But, if you're planning to come, please write to me in advance on miriamparkman@gmail.com so I know a little bit about how much to bake.

Med vänliga hälsningar,

Miriam


8 kommentarer:

Lisa sa...

mys!

//H sa...

Mer än gärna skulle jag komma, men det blir lite långt att komma från Skellefteå.
Hoppas dock att ni får en väldigt trevlig kväll!

//Heidi

Idun sa...

trevligt! jag svänger förbi

Maja sa...

Åh vad underbart det låter!! (Varför kan man inte bo i Stockholm?!) Kommer det att komma fler sådana här kvällar senare i höst? Då är nämligen jag också i huvudstaden! ;)

ewhe sa...

Ååhhh! vad jag önskar att jag bor i stockholm. Hoppas ni får en mysig höst =)

B-b-b-etty sa...

synd att jag jobbar till 19 den kvällen :( hade gärna kommit förbi

Gunilla Byström sa...

Å, det låter mycket trevligt! Befinner mig också lite långt från hufvudstaden för att kunna komma, men önskar er en frejdig kväll med kaffe och dopp!

Miss Meiow sa...

Oh how wonderful! I wish I could come but I live in England :(