tisdag 8 september 2009

Enkelt, men ändå.
Det är alltid lika kul att se vad för frisyrer man kan få när man lagt upp håret! För mig blir det i princip aldrig likadant från gång till gång, så det blir alltid nya frisyrer. Vilket ju är ganska bra, tycker jag. För någon dag sen såg jag ut såhär! Väldigt enkelt, men fint.
Luggen är inrullad två varv i en victory roll som sen fallit fram, och sen är resten bara bakåtdraget med kammar.
p.s Idag ska jag göra en jätterolig grej! Berättar mer sen. d.s
Simple, but nice;
When I set my hair in curls, it pretty much never turns out the same way as last time. So, it's always new hairstyles! Which I like. Some day ago I looked like this, with a small victory roll in the bangs, that had fallen forward, and the sides just pinned back with combs. Simple, but nice I think.
p.s Today I'm gonna do a really funny thing! I'll tell you more later. d.s
Med vänliga hälsningar,
Miriam

6 kommentarer:

Anonym sa...

vilken vacker bild av dig miriam, jag dör lite här borta i uppsala.. träffade syrran din i helgen och tänkte på dig på samma gång, kul att läsa att du har det bra i Stockholm :) kram, Lina

Erica sa...

En mer elegant och drömlik frisyr får man leta länge efter. Eller så får man vandra bakåt i tiden till då allt var finare. Helt underbart är det i alla fall!

Daisy sa...

Väldigt tjusig frilla! Som alltid är du ett hårföredöme för oss andra.

Amanda sa...

Miriam detta var verkligen en fin bild och frisyr på dig!

Anonym sa...

Hei Miriam, jeg har gitt deg en 'your blog's an inspiration' award. Hilsen A Red Lipstick

Wicky sa...

Snyggt! Du är duktig!