söndag 27 juni 2010

Jaha.

Lagom till att jag tog lite semester gjorde även min dator det, av oförklarliga skäl. Den är alltså trasig och måste lämnas in på reparation, vilket är något som mitt tålamod har riktigt svårt för.

Jag vet inte hur länge den kommer vara borta, men, för att göra något bra av den här dötiden; kommentera eller maila mig med alla tips och roligheter ni kan komma på! Tips på fina sommarloppisar, bilder på fina sommarklädslar, recept på läskande sommardrycker osv. Då kommer det bli kalas sen!


Ok.

When I took a little vacation my computer decided to do the same. It has to be repaired and I'm really irritated about it. But, to make something good of this; comment and email me with every good summerrecipe you have, your best summeroutfit or your favorite summerdestination or whatever and I will have lots and lots of fun things to blog about when the computer's working again!



Med vänliga hälsningar,

Miriam


8 kommentarer:

linnea sa...

Åk till västkusten! Kungshamn eller Smögen, om du vill se det vackraste Sverige har att erbjuda. Jag har turen att spendera sommarlovet här i Hovenäset, och det är underbart!

ulva sa...

tråkigt med din dator. något som jag skulle önska är att du gör en beskrivning på hur man sätter upp håret med en sådan där hårbinda som du lovade förut. har köpt en men får helt enkelt inte till det så det vore bra med lite tips.

<3

Diva sa...

Ett tips : Åk till Varberg - vilken gullig sommarstad ! Och de har en helt underbar affär som heter Nostalgirundan. Tyvärr inga kläder, men massor av vackra/roliga saker !

Natasha sa...

Trist! Hoppas det löser sig snart!

Miriam sa...

datordöd är irriterande p:

Hm, för alla regniga dagar kan jag rekommendera boken Vintage shoes. Lite skohistoria och bilder på skor från 1900-talet och framåt.:)

Anonym sa...

http://amovablefeast.blogspot.com/2010/07/its-here.html

Anonym sa...

http://sewretro.blogspot.com/

Emma sa...

Hoppas att datorn återhämtar sig snart. Tills dess får du ligga under ett äppelträd och dricka flädersaft genom sugrör!