söndag 4 januari 2009

En dagens, tack!

Jovars här kommen en hederlig gammal dagens outfit. Jag beklagar den dåliga bildkvalitén och den röriga miljön, men vi har inget fungerande bildredigeringsprogram för tillfället!

Ovanligt icke-second hand;

Blus från Ellos, grå kofta från Åhléns och byxor från H&M. Det enda som är second hand är den svarta koftan (som dock också är från H&M egentligen), bältet, baskern och silverbroschen som jag ärvt av mormor (hennes väninna gjorde den!).

Just an old "Today's outfit".

I'm sorry for the bad quality of the pictures, but our computer doesn't like photoshop for the moment...

The beret, the belt, the black cardigan and the silverbrosche is second hand, and the rest is new.

Med vänliga hälsningar,

Miriam

12 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt, väldigt snyggt!

Anonym sa...

Fina byxor! Väldigt tjusigt med bältet till.

Anonym sa...

Helt förtjusande! Och man ser ju inte ens den röriga miljön för det står något jättefint i vägen :]

Anonym sa...

men så fin!

Miriam Parkman sa...

ida: Tack och bock!

frida: Tack! Ja utan bältet ser det väldigt tomt ut... Och jag måste dra ihop dem, annars blir det glapp runt hela magen;)

vicky: Haha tack så mycket!

sött nonsens: Mercí!

Anonym sa...

Du är fin.

Miriam Parkman sa...

Tack! :D

Anonym sa...

mon dieu vad flott

Miriam Parkman sa...

Mercí!
:D

The Freelancer's FashionBlog sa...

Oh du ser så härlig ut!!! Jag måste nog också börja använda byxor (börja med att skaffa mig ett par...)

Unknown sa...

Amazing!! I always love your outfits, but this one is definitely my favorite!!

Miriam Parkman sa...

the freelancer's fashionblog: Haha tack! Ett par vida, högmidjade chinos/slacks och ett par höga, vida jeans är det man behöver tycker jag. kan vara skönt ibland när man inte orkar ha kjol...

Idvnicole: Oh thank you! How nice that you like them:)