söndag 14 augusti 2011


Finaste bageriet i stan
På Rålambshovsvägen 65 i Fredhäll ligger stans absolut finaste ställe för kaffe, macka och småkakor. Bageriet1935 har inredning som ingen annan, frukost med kaffe+juice+fralla för högst överkomliga 45 kr och fram för allt; hembakade småkakor 3 för 10 kr!



Finska pinnar, Brysselkex, Syltgrottor och Schackrutor -jo man tackar! Jag kan nog tänka mig en 6 st för 20 jag.



The prettiest bakery in town; "Bageriet1935" at Rålambshovsvägen 65 in Fredhäll, Stockholm!
The most amazing interiorstyle with great coffee and perfect, traditional swedish butterbiscuits. I love it!

Med vänliga hälsningar,
Miriam

3 kommentarer:

Otaliga projekt sa...

Har jobbat i kortare perioder i sthlm och bl a bott i Fredhäll, en tvärgata från fiket utan att veta!! Det är kass av mig!
Men nu vet jag till nästa gång.
Sarah

Gila sa...

Tack för tipset!

La Burbuja Rosa sa...

Love all these old stuff , ancient bakeries and coffee shops,I love the atmosphere of these beautiful places!Fantastic blog Miriam!