torsdag 11 augusti 2011


Jamen då kör vi igen!
Nej, det är väl klart att jag inte tänkt sluta blogga. Det var bara en välbehövlig paus, kort sagt. Istället för att sitta vid datorn har jag badat, cyklat, bakat, dansat, hängt här och där och i allmänhet haft det väldigt bra. Nu är sommaren inte slut än, men jag är i stort sett tillbaka i vardagen igen och jag har massor av bilder att visa er, så nu blir det blogga av minsann!

Hängt i hängmatta har jag bland annat gjort under min frånvaro. Nästan oförskämt fridfullt, så för att kompensera kan jag berätta att mattan direkt efter detta utvilade ögonblick invaderades av två glada syskonbarn som lekte hela havet stormar och kissa-utan-blöja-leken. Men det hade också sin charm.

Alright, let's do this again!
I'm back, again, for good this time. The summer's not over yet, but I'm pretty much back in ordinary working days again and I feel like doing this again. During the summer I've been swimming, biking, dancing, baking, eating, sleeping and lots of other nice things, and it's been quite a relief to break up with the computer for a while.
I've got lots and lots of photos to show you, so let's go!

Med vänliga hälsningar,
Miriam

6 kommentarer:

Rakel sa...

Gleder meg til å se bilder fra sommeren din :)

Andi B. Goode sa...

Great to see you back! And I've loved all of the photos you've shared so far. Makes me long for summer here.
-Andi x

Anonym sa...

Härligt att du är tillbaka! Var riktigt orolig att du hade slutat blogga!

becky sa...

Äntligen tillbaka! =)

vickan sa...

Instämmer, väldigt trevligt att du är tillbaka!

Mads sa...

Åh, hurra! Även om jag nog aldrig har kommenterat här förut så är jag väldigt glad över att du är tillbaka och bloggar! Heja!