söndag 14 augusti 2011


Hurra för frukost!
Jag är oftast väldigt morgontrött, men det som tillslut brukar få mig att gå upp är tanken på att jag ska få äta frukost. Det är med andra ord dagens bästa mål. Med det i åtanke kan ni föreställa er min barnsliga förtjusning när jag här om dagen trillade in på 365 days of breakfast -en blogg helt och hållet ägnad åt frukostens ljuvliga stund!
Tack Sandra för tipset, och tack förresten för att jag också fick vara med på tips-listan.



Bilderna är underbara, och mängden av recept på olika pannkakor, muffins, smoothies och annat verkar vara likaså. Hurra!




Hooray for breakfast!
I'm most days extremely tired in the mornings. The thing that finally makes me get out of bed is the thought of having breakfast. It is in other words the best meal of the day. So, imagine my childish happiness when I stumbled on the swedish blog 365 days of breakfast! It's the most beautiful tribute to this golden moment of every day, with gorgeous pictures and recipes on pancakes, muffins and smoothies that sounds absolutely delicious. Check it out, it's in english!

Med vänliga hälsningar,
Miriam

4 kommentarer:

Ester sa...

Mums-mums! :-)

Nova sa...

Åh, den bloggen är fantastisk! Man vill aldrig äta någon annan måltid än frulle... :)

Elina sa...

Vilken härlig blogg du har! Tar och följer dig nu :-)

/Elina

Unknown sa...

this is sooo nice as well!
page