söndag 5 april 2009

Mamma -71

Antagligen första och enda gången jag kommer nämna 70-talet här, men den här bilden på min mamma när hon gifte sig första gången är så himla fin!

Hon är bara tre år äldre än mig där...lite konstigt att tänka sig.

My mum -71;

Probably the first and last time I will ever mention the 70's on this blog, but my mum looks so sweet on this picture from her first marriage that I just have to show it!

She's just three years older than me here, which is a bit weird to think of...

Med vänliga hälsningar,

Miriam

6 kommentarer:

Marie sa...

Åh vad fint! Gamla kort på sina föräldrar är verkligen väldigt roliga att se på. Jag brukar drömma om hur deras liv såg ut då i jämförelse med mitt.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Så vackert!
Hon ser verkligen lycklig ut!

Angelica sa...

Vilken fin bild på din mamma!

Jag köpte Eco Queen igår, vad kul att det var ett långt reportage om dig i. Har inte läst det än, men det såg väldans fint ut.

Sara P. sa...

VÅR MAMMA ÄR JU SATANS SNYGG!!!!

malin sa...

Mina föräldrar gifte sig också -71 (har jag för mig...), dom var fruktansvärt unga, och väldigt söta! Apropå ålder - jag är nu tre år äldre än vad min mamma var när hon dog, det tycker jag är en lite läskig känsla.

emma sa...

Åh, vilket vackert porträtt! :) Jättefint!