tisdag 7 april 2009

Var håller jag hus?

Ja hörrni, jag får be om ursäkt för den sista tidens dåliga bloggande. Men det har varken funnits tid eller inspiration! Nu innan påsk var det nationella prov och sidenklänning som skulle in, så det har varit en del att stå i. Och inte blir det bättre den närmsta veckan heller!

Jag är nämligen i Stockholm, och ska leva loppan en vecka. Om ni ser mig, kom gärna fram och säg hej!

Kanske blir det nåt inlägg, men annars får jag helt enkelt bara önska en Glad Påsk tills jag kommer hem igen!

(och då kommer jag förhoppningsvis ha massor att skriva om!)

Och, hörrni, tack för alla fina kommentarer. Att svara på dem hinns inte heller med nu när tiden är knapp, och jag prioriterar ett nytt inlägg hellre än ett svar. Men de kommer i sinom tid! Jag läser varenda en, och blir lika glad för varje ska ni veta.

Tänk att få ett sånt där ägg med pengar, va?

I'm terribly sorry for the last week's very bad blogging, but I haven't got either time or inspiration. We had a lot in school going on before the easterholiday, and that's a bit more important.

Unfortunately I have to tell you that it won't be better! I'm in Stockholm, where I'm going to have some fun for a week, with again little time for blogging. So, I wish you a Happy Easter until I come home again!

And, thanks for all your lovely comments. I've been bad at answering them as well lately, but I think that a new post is better when I have little time! But, the answers will come. Just want you to know that I read every sweet comment you write to me, and that I get happy for each one of them.

Glad Påsk!

Happy Easter!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

9 kommentarer:

B-b-b-etty sa...

Glad påsk :D
Och vila upp dig så du hinner med allt sen i skolan.

Lina sa...

Jag tänkte bara säga att jag läser din blogg efter inslaget i ECO-queen, och du är så himla inspirerande! Jag vill sy egna kläder direkt, gå secondhand och alla de där tankarna som virvlar omkring inuti mitt huvud hela tiden. Tyvärr bor jag så avsides ut i Bohuslän att det inte riktigt blir av, men nästa gång jag besöker gbg så, haha! :'D

I alla fall. Jag beundrar dig stort, du är helt fantastisk och bara en av de coolaste i världen :]

Miss Cherry sa...

Vilka fina Påsk kort! Varför fins det inte sådär fina kort nu för tiden?

Hoppas du har det toppen i stockholm!
Glad Påsk!

jessica/vintageportalen.se sa...

glad påsk fantastiska miriam!

punk in writing sa...

Glad Påsk! :)

Anonym sa...

Glad Påsk Miriam!:)
Valter

Anna sa...

Glad påsk fina Miriam!

//beleaguer.blogg.se

Johanna sa...

Du har väl inte missat att du fått en "klä en kammare" av Maria på husligheter.se?

Miriam Parkman sa...

betty lou: Tack så mycket! Det var välbehövligt.

lina: Åh vilken ära! Tack så hemskt mycket!
Jag bor ju också ganska avsides, och på de flesta småorter brukar det ju finnas en del loppisar. Inte i avsides-bohuslän?
Isåfall får jag hoppas att du kommer till Gbg snart.
Ha det så bra!

nadja: Eller hur! Elsa Beskows och Jenny Nyströms bilder borde nytryckas mer idag.
Tack!

jessica: Tack detsamma du!

punk in writing: Tack så mcyket!

valter: Tack!

anna: Tack så väldigt!

johanna: Åhå jo det hade jag minsann missat! Tur att man har läsare med mer koll än en själv...
Tack!