tisdag 21 april 2009

Triss i skofynd!

Jag har köpt tre par finfina skor på sistone, som det är dags att visa.

Först ut är ett par jag köpte i Stockholm, på rea på Topshop. Från 1000:- till 300:- var inte så dumt tycker jag! Visserligen fick jag århundratets skoskav av dem första och enda gången jag använde dem, men men, de är fina iallafall.

Nästa par köpte jag för ett bra tag sen, men jag har glömt bort att visa dem. De fanns i Kupans källare, och för 40 kr blev de mina! Klacken kunde ha varit lite högre, men men, man kan inte få allt.

Det sista paret köptes så sent som idag, för 39 kr på Erikshjälpen! Det var ungefär så att jag kom in, såg något rödvit-prickigt i skoväg på en hylla, tog några raska kliv dit, provade, blev överlycklig och gick till kassan. Jag älskar ju rödvitprickigt, så det var alldeles perfekt! Visserligen hade det varit ännu finare om det varit peeptoe, men återigen, man kan ju inte få allt.

Fin vår- och sommartrio!

Three new pairs of shoes;

Blue suede, 300 SEK on sale at Topshop, polkadotsandals, 39 SEK at Erikshjälpen and red leather, 40 SEK at Kupan (both charityshops)

Med vänliga hälsningar,

Miriam

5 kommentarer:

Idun sa...

Vilka fina fynd, perfekta till sommaren!

Fröknarna Flor sa...

Tjusiga skor du har fyndat! och hjärtligt välkommen till nätverket! du blir en fin medlem i den härliga gruppen!

Emily sa...

de prickiga är ju helt lovely.

Ida sa...

Alla är så fina!

Hanne sa...

På tal om skor... mamma köpte ett par på kupan idag åt mig svarta med ett spänne över med röda band och röd klack i mocka. Snäppet försmå dock= perfekta på dig, så grattis dom är nu dina om du tycker om dom förstås;)