lördag 6 december 2008

Glöggfest

Igår hade jag, Mirjam och Emma en liten glöggfest i Emmas nya, fina lägenhet. Vi provade olika glögger, åt italiensk knäck, svensk saffranskaka som Emma bakat och slog in julklappr, broderade och pratade. Himla mysigt för en fredagskväll!

Emmas fina fönster...

...och den majestätiska kakelugnen.

Me, Mirjam and Emma had a nice little party last night, in Emma's new, beautiful apartment. We drank the swedish christmas-drink Glögg, ate italian candy and swedish saffroncake while we talked about everything.

Med vänliga hälsningar,

Miriam

2 kommentarer:

Miss Rascal sa...

Jag saknar glogg, lussebullar och kakelugnar. *suck*

Kan du gora mig en tjanskt?
Drick lite extra glogg och mumsa i dig en extra lussebulle for mig ar du snall. :)

Miriam Parkman sa...

Jag förstår det!
Att utföra den tjänsten blir nog iiinga problem...:D