söndag 31 maj 2009

Balen del .1
Jag vet inte riktigt var jag ska börja, men jag hade en fantastiskt rolig kväll. Långt över förväntan!
Det finns så mycket bilder, så vi får ta det här i delar. Våran sköra, gamla och irriterande dator klarar icke mer för tillfället.
Så, vi börjar med de bilder min kära vän Ida tog innan jag åkte iväg.
Förberedelser...
Voíla!
Jag blev nöjd med min klänning tillslut!
(det var lite problem innan den satt som den skulle)
Men, jag är helt kär i det här tyget. Jag kan titta på det i evigheter och bara beundra det. Crêpe Satin alltså!

Hehe.

Mer imorgon somsagt!

Tack och hej för ikväll.

The prom part 1!

The pictures my dear friend Ida took before I went away for the big thing...

More pictures tomorrow!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

35 kommentarer:

Madeleine sa...

alltså jag finner inga ord.
du är den finaste bal-flickan jag har sett.
bedårande, Miriam!

Cherry Cupcake sa...

Tjusigt :)

Mirjam sa...

woooow!!!

Glamourbibliotekaren sa...

VAKKERT!!! :)

malin sa...

Fantastiskt! Du ser ut precis som en filmstjärna från 40-talet!

B-b-b-etty sa...

som en riktig filmstjärna under the golden age! jean harlow släng dig i väggen! klänningen är ju underbar, älskar ryggen!

Therese sa...

Helt fantastiskt fin! Älskar håret!

Anonym sa...

Vacker som en dag!
Helt underbart :)

Angeliqa sa...

Oj så fin man får vara! Jag gillar framför allt håret och ryggen på klänningen!

Jacqueline sa...

vacker som en dag! klänningen är helt bedårande!

Tifa sa...

Tjusigt!

Idun sa...

underbara bilder! fina rygg och väldigt vacker färg på dig!

Malin sa...

Du är otroligt vacker ! Supernice !

Anna sa...

wow du är otroligt vacker!!

Ida sa...

Du är så vacker, och ryggen på klänningen är fantastisk!

Elina sa...

Förtjusande Miriam! :D

Redheaded woman sa...

Really love the dress!! The perfect color for your skin tone.

Lilly Lee sa...

Urtjusigt!

Miriam Parkman sa...

Tack tack tack kära ni!!
Jag blir så glad!
Speciellt roligt att ni gillar min klänning, eftersom jag gjort den själv. Tack igen!



Thank you all so, so much!!
I'm so flattered...
It's especially flattering that you like my dress so much, since I've made it myself. Thanks again!

Kitten loves vintage sa...

Åh, vilken glamour! Fantastisk klänning med en färg som verkligen klär dig...och vilka tjusiga handskar! Grattis till avslutad utbildning!

Louise sa...

Otroligt snygg klänning! Grymmaste röda färgen.

Maol sa...

Wow! Som en blond Dita Von Teese. ^_^

Darla: Retro Ways sa...

You so gorgeous, I love your dress,

♥darla

Unknown sa...

Oj, vad väldans vad vacker du är, och din klänning blev jättefin!!!:D
kram:)

Kung av kosmoz sa...

Fantastiska bilder. Gillar din blogg skarpt!!!

Anonym sa...

Tjusigt som bara den! imponerad av varenda detalj, klänningen är bedårande. Och vad fin du var när du piffade, i prickigt och randigt och scarf!

saralovisa sa...

ÅÅÅh du var helt otroligt vacker!!!! :)

ulrica sa...

Du är vacker som en dag!

Evis sa...

Du är fantastiskt tjusig! Och det är ju mycket roligare när man har sytt själv.

elin sa...

du är helt galet snygg!

Anonym sa...

utrooolig fin kjole og du så nydelig ut!!

Casey sa...

You look so breathtakingly glamorous! I just love your whole look from head to toe--your hairstyle turned out beautifully! Bravo!

The Freelancer's FashionBlog sa...

Oj vad du var vacker!
Grattis till studenten förresten!

Victoria sa...

Otroligt vad duktig du är, sy så fina kläder, helt otroligt.
Och underbar frisyr igen :)
Älskar din stil! :)

Becca sa...

Så snygg!! Jag testade också att göra pin curls på midsommar, men jag tyckte nog dina blev finare.

Kika gärna in på min blogg där jag syr alla mina kläder själv och är mycket inspirerad av vintage-kläder!