söndag 10 maj 2009

Svängiga fynd!

Endast 5 kr styck på Erikshjälpen.

Bara omslagen är värda mer, plus att två av dem innehåller Glenn Miller's orchestra och en annan två låtar med Mills Brothers! Ett riktigt fint lördagsfynd, med andra ord (även om jag för tillfället inte har något att spela dem på, men men).

I found these at a charityshop yesterday, for only 5 SEK each! Only the covers are worth more. But, two of them plays Glenn Miller's orchestra, and another one Mills Brothers, so I'm really happy I found them!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

6 kommentarer:

Sofie sa...

Om du vill ha en ny skivspelare har Clas Ohlsson en för ca 500 kr som fungerar fint! Ett litet tips bara :)

ella sa...

ååh!
här i malmö hade de en SIGNERAD delta rhythm boys-skiva för 200 spänn. jag var sjukt pank just då tyvärr. det hade varit helt fantastiskt att ha en. ååh.

emma sa...

omslaget med det dansande paret är som jag sa, samma som jag fingrade på för ett par veckor sedan. vlle så gärna ha det som stilleben men blev inte så... nu ångrar jag mig :)

julia Ivarsson sa...

Jag samlar på stenkakor och har med åren lärt att dom inte är värda ett enda öre förut enstaka exemplar. Vet du någon som är intresserad av omslag el dyl?

/Julia

julia x 1000! sa...

Bästa Miriam p!
Ledsen för att jag ej hann kika förbi igår en det var för stressigt, skulle plocka upp ett par på midlanda och tiden rann iväg:) Men jag tror ärligt att jag inte skulle göra mig så bra i shortsen:(

panoptica sa...

so cool you found one with Glenn Miller... you've got to love him...