lördag 30 maj 2009

Håret lagt, klänningen fållad, naglarna målade...

Ikväll är det dags för studentbalen!

Solen skiner, jag har ordnat gammal Rolls-Royce som skjuts och hela min klass kommer glänsa ikapp. Jag la upp håret igårkväll, och hoppas att det blir bra! Faktiskt testade jag ett helt nytt sätt, så det blir ganska spännande att se resultatet.

Min vän Ida ska fota mig innan jag åker, så ni får se en drös bilder imorgon!

Ha en trevlig solig helg!

p.s såhär såg jag ut i onsdags då vi hade mösspåtagning! det var kul. hej säger också min klasskompis mia i bakgrunden. d.s

Tonight's the big promnight!

My dress is done, my hair's rolled up, the sun is shining and I will have an old Rolls-Royce waiting for me in a couple of hours.

My friend Ida will photograph me before I go, so you will see lots of pictures tomorrow!

Hope you all have a splendid weekend.

p.s the second picture is from our "put-on-the-gradutaion-hat-ceremony" this wednesday. it was fun! d.s

Med vänliga hälsningar,

Miriam

8 kommentarer:

Purrfect Kat sa...

can't wait to see your pictures! have fun gorgeous!

B-b-b-etty sa...

Det blir säkert svinbra! Ha det så jävla kul ikväll! Ser fram emot bilder sen.

kram

spspspspspsp sa...

tonight we are going to kick some serious hedbergska ass!!!!!

Anonym sa...

(tillsammans med james, förstås)

Elina sa...

Ha det så himlarns trevlig nurå! Känns nästan som igår då jag själv var HV-student i Sundsvall *nostalgisk*

linn sa...

Åh, ha så himla roligt! Säkerligen är du finast av alla.

Samara sa...

Hoppas du har en underbar kväll.
Kolla i min blogg, jag såg en så cool bil idag, tänkte på dig =)

Miss Woody sa...

oh i'm so jealous!