tisdag 3 maj 2011

Off to England
Imorgonbitti mina vänner tar jag med mig en smälltung väska fylld av skor, shorts, dräkter, blusar och baddräkter, och flyger till England! Närmare betämt går turen till ett gammalt flygfält utanför Manchester, där Emmelie Åslin och ett gäng flygplan från andra världskriget väntar... Fortsättning följer!


I'm off to England tomorrow with a bag full of shoes, shorts, suits, blouses and swimsuits!
Outside Manchester an old airfield is waiting for me, together with photographer Emmelie Åslin and a bunch of old WW2 airplanes... To be continued!

Med vänliga hälsningar,
Miriam

13 kommentarer:

Rakel sa...

Det hørtes spennende ut, god tur! :D

B-b-b-etty sa...

åh fy fan vad jag är avis!!!!! vill också hänga bland historia!

Unknown sa...

Sounds very exciting!

Ann-Marie sa...

Vad spännande! Jag vill passa på att säga att din blogg gör mig på gott humör! Jag är så glad att jag hittade den! Ska bli kul att följa dig framöver!

Äktenskapstycke sa...

Låter spännande! Ser fram emot reserapport :)

Linda H sa...

Manchester är klart min favoritstad så är aningen avis. Jag älskar allt med Manchester så ha det så härligt!!!!

Kitten loves vintage sa...

Oh, låter onekligen spännande! Ha så skoj! :)

Lisa sa...

Härlig blogg med roliga och intressanta inlägg, nu väntar jag med spänning på fortsättningen!

Ha en trevlig resa!

Joakim Johansson sa...

Må så gott, och hälsa Good Old England! Drick en kopp te, eller en gin & tonic, för mig också.

Gunilla Byström sa...

Oj, va spännande! Ser fram emot ett reportage så småningom. Cheerio!

Grrenadine sa...

Hi from France!
I love your blog. Keep on!
http://grrenadine.blogspot.com

Sanne sa...

How exciting! I'm wishing you a nice trip, and looking forward to the pictures. :)

Aimee and Harriett sa...

Boo come to london and have a drink with us xxxx