onsdag 11 maj 2011


Up in the air pt. 3
Ja, jag tjatar lite till om min Englandsresa och visar lite fler bilder bakom kulisserna.
Ovan, jag och piloten och ägaren Simon framför det fina plan som jag fick åka i.

foto: Emmelie Åslin




En fantastisk känsla!
Emmelie satt och fotade i ett plan bredvid.






Det var inte så varmt alla gånger...


...för varken mig eller Calamity Amelie, som också var med på fotograferingen.


Men vad gör det när det finns så mycket fint att fota?


Den glamorösa logen...



...och trött häng på hotellet på kvällen. Fortsättning följer!

Some more behind the scenes-pictures from my flying trip to Breighton Airfield!
All photos by Emmelie Åslin.

Med vänliga hälsningar,
Miriam

10 kommentarer:

Otaliga projekt sa...

Ni är så fina!
Sarah

Yoko sa...

det måste ha varit fantastiskt att få flyga sådär!

Innestemmen sa...

Så flotte bilder!
Kan jeg spørre: Hvor får man tak i slike bobby pins man bruker til pin curls? Jeg finner bare sånne vanlige, som lager frizz..
På forhånd tusen takk for hjelpen,
mvh Siv

Unknown sa...

You look so beautiful, apologies for the rubbish weather in the UK! X

Kerstin sa...

Jag måste säga att jag är imponerad av era bilder. De är mycket tidstypiska och realistiska.Snyggt!

Gila sa...

Häftigt. Åker till Brighton imorgon. men lär inte flyga som ni...;-)

lisa sa...

helt fantastiska bilder och måste vara häftigt att flyga sådär! :) verkar ha vart en finfin resa!

Unknown sa...

Älskar bakom kuliserna bilder :)
Gud så roligt ni måste ha haft!
Väldigt avundsjuk på dig jänta ;) men ska bli kul att se hur resultatet blir! :D

Rakel sa...

Det ser ut som du har hatt en flott tur! :)

aliciasivert.se sa...

Sjutton vad vackert att flyga en såndär liten pingla över de brittiska fälten! Svartsjukan kryper i mig på alla plan. Och så himla bra du gör dig i den miljön sen - hade lika gärna kunnat vara sextio år sen bilderna togs. Helt genomljuvligt!