fredag 20 maj 2011


Tips; fototävling!
Jag vet ju att det finns en hel drös med duktiga, fantasirika och kreativa fotografer där ute, och minst lika många som gillar gamla tider. Därför vill jag tipsa om den här finfina fototävlingen!
Den anordnas av det eminenta konstgalleriet Lied och Lycke i Göteborg, och temat på tävlingen är, förstås, "Vintage". Tolkningen är fri, vinnaren ställer ut på galleriet i centrala Göteborg, bidraget ska vara inne senast 5 juni. 
Vad väntar ni på? 
Sätt igång!

p.s Jag har köpt en iphone. Det är kanske lite negativt på det sättet att jag kommer använda min systemkamera mindre, men mest positivt för nu kommer det bli många fler inlägg! Och barnsligt roligt är det, måste jag erkänna. d.s

The swedish art gallery Lied and Lycke are holding a competition for photographers on the theme "Vintage". Since I know there's a whole lot of talented and creative photographer's out there, who also have a special love for vintage, I wanted to spread the word!
Look here for more info.

p.s I have bought an iphone. It may be negative in the way that I will use my proffessional camera less, but mostly positive, since it also means more posting! d.s

Med vänliga hälsningar,
Miriam

5 kommentarer:

Unknown sa...

That photo of you is breathtaking x

Yoko sa...

I agree!

Nu blev det lite svårt att komma på ngt motiv...hm...vintage....

Miss Tallulah Porkchop sa...

You look divine, as always.

Jeanette sa...

Åh tack så mycket för tipset. Det är ska jag verkligen kolla upp.

Debi sa...

BEAUTIFUL photo! I love it!