onsdag 28 september 2011


Fyra fröknar och en fredagkväll
Jag, Åsa, Britta och Therese gav oss ut på galej för några veckor sen, och jag måste bara få vara lite mallig. Festligare vänner får man leta efter! De är tjusiga som få, spexigare än de flesta och rakt igenom extraordinära från topp till tå.


Dessutom är vi alla solo, så håll i hatten och varning på stan när vi drar oss ut nästa gång!




Four gals and a fridaynight
For a couple of weeks ago me, Åsa, britta and Therese went out for a friday night party, and I just have to be a bit cocky. Just look at these gals! More stunning, funny and absolutely excellent friends are hard to find. And yeah, we're all singles, so watch out the next time we take a night out in the city!
Med vänliga hälsningar,
Miriam


12 kommentarer:

Emelie sa...

Fantastiska du! :)

Caterina sa...

such lovely outfits!

Emma Litton sa...

What beautiful ladies! I especially love all the hair.

xo,
Em

Gunilla Byström sa...

Ni är ju så tjusiga att man faller baklänges!

Billie Black sa...

HAHA HAHA HA! gud vad du är rolig. kontaktannons på miriams blogg! puss på dig! / therese

B-b-b-etty sa...

hihi du är bäst! nu väntar jag på napp haha.

Rakel sa...

Så fine dere er! :)

Joanna sa...

ni är alla så fantastiskt fina, men alltså britta på bilden längst ner!
som vilken 40-talsfilmstjärna som helst ju!
eller som den snyggaste kanske.

Samara sa...

Jag ser att du är med i Minnenas journal igen :)
Jag är själv med på ett hörn den här gången, på sidan 17 är min artikel om när min farbror föddes, fast de har ju stavat fel på min pappas namn på ett ställe, hmm, trodde att de kopierade texter man mailade in bara rakt av ju ;)

Fröken Fynd sa...

Ni ser ut att ha görsköj!

Unga fröken Karlsson sa...

Ni är så tjusiga att jag smäller av!

Stöket sa...

Så jädra snygga ni är! Det är finfint att följa dig och din blogg med alla vackra bilder och få fara bakåt i tiden!

C