onsdag 21 september 2011


Pssst... Pärlans har fått en blogg!
Undrar du vad man egentligen gör när man jobbar på en liten konfektyrfabrik? Följ den nya Pärlans-bloggen!
Där kommer främst jag men också några av de andra Pärlorna skriva om vad vi egentligen håller på med om dagarna, plus lite annat skvaller och finfin inspiration.
Kolla in'et här!


foto: Miriam Parkman
styling: Miriam Parkman, Jessica Silversaga och Lisa Ericsson




Are you curious about what we're actually doing at Pärlans, the candyshop I'm working at, every day? Well. start reading our new blog! It's only in swedish yet, but it will probably come in english too. Check it out here!

Med vänliga hälsningar,
Miriam

1 kommentar:

Sandra från Finland sa...

Åh, jag var till Stockholm här i helgen och hittade Pärlans kolor på ett kafé på Skansen. Köpte två stycken, lakrits och polka, och trodde jag skulle DÖ när jag åt dem, så goda var de!

Nu måste jag snart fara till Sverige igen för att äta dem.