fredag 22 augusti 2008

Veckans filmklassiker

Jag skrev ju förrut att jag skulle få filmen Pin up girl (1944) på dvd, och tänkte mvänta med att visa den tills jag fått den. Men, nu funkade inte kopieringen så vi får nöja oss med ett youtubeklipp, som dock inte alls är fy skam.

Ni vet ju redan att jag älskar Betty Grable, och här bevisas hennes fantastiska attityd, utstrålning, röst och dans. Det enda skälet till att jag skulle börja röka ibland är för att kunna blåsa ut röken sådär vampigt rakt i ansiktet...

Dessutom är det roligt att det är i färg!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

2 kommentarer:

Zizzi sa...

Har du sett "How to marry a millionarie" där hon spelar gemte Lauren Bacall och Marilyn Monroe? Har du inte sett den så rekommenderar jag den.
Kram cissi

Miriam Parkman sa...

Nej det har jag inte!
Men jag ska;)
Kram!