onsdag 25 februari 2009

En kväll med Monica.
Ikväll lyssnar jag på The lost tapes med Monica Zetterlund, och låter de raspiga trumpeterna och saxofonerna tillsammans med Monicas ljuvliga röst drömma mig bort till mer spännande ställen än Härnösand.
Bilder från i söndags, foto Miriam Parkman och Emma Nordin Larsson.
An evening with Monica;
Tonight I'm listening to "The lost tapes" with Monica Zetterlund, letting the slow trumpets and saxophones together with Monicas delightful voice dream me away to more exciting places than Härnösand.
Pictures from this sunday, photo by Miriam Parkman and Emma Nordin Larsson.
Med vänliga hälsningar,
Miriam

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är så otroligt vacker och jag blir alltid lika glad när jag går in på din blogg! så härligt att det börjar komma upp bloggar där kvinnorna är normala i storleken och inte hetsar för att se ut som vilken fashionmodell som helst. kram

Lillgull sa...

Jag gillar också monica z. Har dock inte den där skivan..

Anonym sa...

För mig var det en självklarhet att du läste Caseys blogg, men man kanske inte ska ta saker för givet =) I den andan vill jag tipsa dig om en annan blogg, http://milliemotts.blogspot.com/ . Hon som ligger bakom den scannar in 40-, 50- och 60-talsbilder. Ögongodis! (precis som din...)