tisdag 16 juni 2009

Studenten del. 2
Jag fick väldigt många fina presenter, här är bara några av dem.
Ovan, världens finaste paket innehållande en jättesöt prinsessring från mina storasyskon.
(bild på själva ringen kommer)
En lika söt bukett jag fick runt halsen.

Paketet igen och nedan, en blandning från presentbordet. Bakskål, bricka, "Sju sorters kakor" (en egen! har bara använt mammas hittills) och "Klassisk stickning", boken som jag skrev om förrut och ville ha. Finemang!

Av farmor och farfar fick jag ärva 5 stycken guldkoppar, som påminner om en leksaksservis vi hade när vi var små och som liksom var det finaste vi hade. Det var roligt! Plus en ask med fyrkantiga bakelitskedar och några vanliga silverskedar, i en originalask från en gammal guldaffär i Härnösand som inte finns längre. Det var också kul!

Some presents I got on my graduationday!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

4 kommentarer:

Elin sa...

Vart tog bilden på ringen vägen, nu blev man ju nyfiken :P

BillieB sa...

grattis miriam!!! stick-boken köpte jag för ca ett halvår sedan, blev helt paff när jag sprang in i den på Åhlens...fast jag har inte provat någon beskrivning än...men det var ju en otroligt bra ide, boken alltså..

Erika sa...

Grattis till studenten! Verkar som att ni hade en underbar dag, och vad många fina presenter!
Stickboken är jättekul, stickar tyvärr inte själv men har lite försåtligt visat den för mor min som är väldigt duktig med stickorna... Man kan alltid drömma =)

Agnes sa...

Oh, vad roligt! Det ser precis ut som sana koppar och skedar vi hamtade hos MIN farmor i sondags :) Vad fint du har det!