tisdag 2 november 2010

Kafferep!

Ja nu är det dags för kafferep igen!

Första gången var en succé, och vi hoppas självklart på lika många fika-, prat- och handarbetessugna fröknar och herrar den här gången.

Denna gång ses vi den 1 advent, söndagen den 28 november, för en riktigt trevlig och god start på julen. Mellan klockan 16-19 kommer det bjudas på julinspirerad tårtspecial, i Madelins ateljé på Blekingegatan 20 här i Stockholm. Vänligen ta med kontanter.

Gör gärna en intresseanmälan på miriamparkman@gmail.com i förväg så att jag vet ungefär hur mycket jag ska baka.

Varmt välkomna önskar fröknarna Miriam och Madelin!

Tedrickare äro också välkomna.

Time for Kafferep again!

If you happen to be in Stockholm on november 28th, the first of advent, be sure to visit Blekingegatan 20, for some christmasinspired coffee (or tea) and lots of delicious cakes.

Come by between 4-7 pm, and please bring cash.

Welcome!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

4 kommentarer:

Angeliqa sa...

Jag skulle gärna ha kommit om jag bodde lite närmare.

Lillgull sa...

Ja!! Tack snälla, äntligen! Jag kommer!/Susanne

B-b-b-etty sa...

I'll be there!

underbaraclara sa...

jag önskar SÅ att jag kunde komma