tisdag 21 december 2010

Återblick

Här om kvällen kom jag av en slump att se det fenomenala bildspelet fotojournaliststudenten Carolina Wahlberg gjorde om mig förra året, och eftersom det fortfarande är så himla fint tycker jag att det förtjänar en återpublicering här på bloggen.

Dessutom är det en finfin presentation av mig för alla nya läsare, som hittat hit tack vare Clara!

Se mer av Carolina här!

This little video was made by the fantastic photographer Carolina Wahlberg last year, and I still think it's so great that I'm reposting it for a little one-year-anniversary.

See more of Carolina here!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

13 kommentarer:

Anonym sa...

I love your style! love this video

LadyAngore sa...

Så härligt inlägg!! Detta gjorde verkligen min kväll. Du är en stor insperation och jag tycker du verkar va en så fantastiskt ödmjuk ung kvinna. Ha en fin julhelg!
Mvh LadyAngore

Clinen sa...

Åh, vilken underbar video!

Gunilla Byström sa...

Jättekul att se!

Carolina sa...

Hej Miriam! Kul att du återpublicerade filmen! Den är fin! Jag vill jättegärna jobba med dig igen inom en snar framtid! Vi får höras om det.

Hoppas du får en härlig jul hemma nu!

ps. länken till mig fungerar inte ds. x

Anonym sa...

Men gudars vilket fantastiskt bildspel! Jättefint, verkligen.
Kul att se dig i söndags! :)
God jul på dig/ Sofia

Hanna sa...

Gudars vad härligt! Och dansen, åh, dansen, jag vill också! God Jul!

trollpia sa...

Du är underbar!

Sandra Gybo sa...

Så vackert!

L'aimable sa...

Väl talat Miriam. Blir så glad av att se att såna som du faktiskt existerar.

Siri sa...

Hej Miriam! Jag har läst din blogg ett tag och tycker den är hyvens! Väldigt fin liten video och kul att höra din fina röst! Tjing

Anonym sa...

Oh detta klipp har jag missat, vad kul att höra din röst (och vad den sa plus de fina bilderna förstås!)

Annika Strandberg sa...

Hejsan! Jag är en ny läsare (från idag) och nu när jag såg klippet här blev jag ootroligt nyfiken på floret du har i videon. Hade du kunnat visa upp hur det ser ut så man får se ordentligt så jag vet vad jag ska leta efter :) Tacksam för svar mvh/Annika Strandberg

annikastrandberg@hotmail.com