söndag 1 maj 2011


Efterlysning
Om ni ser ett par brillor liknande dessa, och ni själva inte känner att ni vill ha dem, så kan ni väl vara ena raringar och tipsa mig om var jag kan hitta dem? De får gärna vara så spetsigt snajdiga som de på bilden, men gärna bruna eller någon annan klatschig färg. Tack på förhand!

Och tack till min vän Anna som lånade ut brillorna för fotografering.

If you happen to find a pair of sunglasses similar to these 50's cateye-darlings, would you be a darling and tell me where to find them?
These belong to my friend Anna and I'm quite jealous about them. They don't have to be black though -turtle/brown or any other happy colour would be great!
Thanks.

Med vänliga hälsningar,
Miriam

7 kommentarer:

Johanna sa...

Väldigt liknande: http://www.etsy.com/listing/50058064/black-cats-eye-1950s-eyeglasses

Karoline sa...

Weekday hade den modellen förra våren! Jag köpte dem och är helnöjd; http://ikarolineshuvud.blogg.se/2011/april/pasklov.html

Lycka till!
Kram

Evelina sa...

Jag vet att Daisy Dapper har några snarlika i lite olika färger. Under Accessoarer: http://daisydapper.com/

Unknown sa...

You look so sweet in those perhaps your friend should just give them to you? hah. Ebay tends to have vintage style cat eye sunglasses x

rockin' hepcat sa...

I like this bandana-style, georgous !

I think you should probably find a pair of sunglasses like this on Esty...

Lola Devlin sa...

I don't know if they ship, but always check out: allynscura.com - they are the best in the us for frames! xx.L

kakan sa...

smarteyes har!