söndag 15 februari 2009



Made by Niki
Jag har en ny lingerie-favorit! Från en kommentar jag nyss såg på min gamla blogg, fick jag tipset om brittiska Made by Niki. Väldans fina bakelser! Allt var inte i min smak, men den här kollektionen med gördlar och höfthållare är verkligen helt underbar... Ganska dyrt dock, men billigare än Agent Provocateur.


Ljuvliga färger och material!

De här två är så mycket Miriam att jag blir alldeles prillig.





I have a new lingeriefavourite;
Brittish Made by Niki!

They make the most beautiful girdles and bras... The colours and materials are lovely, and I'm going crazy about the powderpink pieces! So perfect. It's quite expensive (for me), but still cheaper than Agent Provocateur.

Ohh so delicious...

Med vänliga hälsningar,
Miriam

14 kommentarer:

Alice sa...

I can't stop telling you thanks for all your translations... thanks for share all your world with those who don't speak your language...

Kitten loves vintage sa...

Oh, tjusiga saker! Katalogen ett inlägg ner vore inte alls illa att få bläddra i heller, vilken inspirationskälla!

Anonym sa...

Gud vilka fina underkläder!

Anonym sa...

Himmel vad mycket fint! Blev påmind om den här sidan: http://www.madebynoemi.com/ Såg att den senaste säsongen inte var så mycket att hurra för, men de tidigare säsongerna är underbara.

Anonym sa...

åh! tack för tipset!! :D

Elina sa...

Oooh, inte illa, inte illa :)

Anonym sa...

å det var mycket fint... om man bara hade lite mer pengar skulle halva min garderob vara fylld med underkläder!

Anonym sa...

Underbara saker där!:)

Mvh Sophie♥

Anonym sa...

Hej Miriam!

Jag har följt din blogg sedan en tid tillbaka, och jag har lagt märke till att du och jag har en del gemensamt!
Jag är också 18 år och går Mode-Textil fast i Karlstad (Värmland)
Och jag ÄLSKAR 40-50-tals stilen!!!
Så din blogg är en dröm för mig, och varje dag ser jag fram emot att läsa din blogg :)

Lycka till med bloggen i framtiden!

/Kristin

Miriam Parkman sa...

alice: Oh it's my pleasure! I'm so flattered that non-swedish-speaking readers even find my blog... Thank you!

angelica: Ooo ja...

jannike viveka: Made by Noemi har jag en svag uppfattning om, så jag bör väl ta mig en närmare titt då!:) Tack för tipset.

stina: Varsågod!:)

elina: O nej, o nej...

linnea: Haha jaa , detsamma här! Visserligen är den redan hyffsat full, men än finns det mycket plats kvar...hehe.

sophie: Mhm! Väldans underbara:)

anonym: Hej Kristin! Vad kul!
Vad glad jag blir av att höra att du gillar den så mycket:) Vore spännande att se något från dig också!;)

Mvh Miriam

Miriam Parkman sa...

kitten: Jaa, det är en riktig liten skatt somsagt...:)
Tjusig ny profilbild!

Anonym sa...

Hej Miriam!

Här är ett litet tips om en annan suuuperbra webshop. Jag handlar jätte mycket här. Ganska billigt och bra frakt.
www.stockingshq.com

//LindyHop-Helene

Miriam Parkman sa...

Åhå tack så mycket!
Ska genast kollas in:)

Anonym sa...

alla underwear borde vara i silke.