lördag 1 november 2008

18!
Jag firade min 18-årsdag med en liten fest av slösande lyx, med mina bästa vänner.

Emma och Julia strålade.

Välkomstbubbel!

Jag och Julia.



Middagen bestod av en medelhavsbuffé, som är min favoritmat.

Ida var ännu en glittrande gäst...


...och likaså Mirjam.


Desserten var en fläderpannacotta med apelsin-, blåbär- och hallongelé, men tyvär fick jag ingen bra bild på den. Men det fick förhoppningsvis någon annan! Efter desserten drack vi kaffe och åt praline från Åre.



Som jag skrev tidigare, så invigde jag den blåa sammetsklänningen från Twist and Tango. Den vita fina sjalen fick jag av Ida i present!

Emma invigde en jättefin pärlbroderad handväska.

På festen fanns det hela tre canon-kameror, så fler bilder lär komma!

I celebrated my 18th birthday with a small party with my best friends, soaked in luxury.

Med vänliga hälsningar,


Miriam

11 kommentarer:

Sara P. sa...

jaha ja, här fick man vara en av de glittrande gästerna!!

Soph sa...

mm. vilken underbar fest! (:

Amanda sa...

Lika fin som vanligt! Grattis igen!:)

Anonym sa...

Du är så vacker.

julia x 1000! sa...

tack för en underbar kväll!
Så fint,Miriram!!

spoonful sa...

Det såg ut att ha varit en toppenkväll. Nu vill jag också gå på fest!

Miriam Parkman sa...

sara: you know why.

soph: Det var det! Väldans lyckat faktiskt.

amanda: Tack så mycket! (x2!)

sister disco: Äsch, jag gillar att klä upp mig bara;)

julia: Tack detsamma kära du! Det var så bra alltihopa.

a spoonful of mint: Det var det! Ordna en egen fest, utan något speciellt syfte, bara för att det är kul;)

B-b-b-etty sa...

åh vad mysigt!

älskar också medelhavsmat

Anonym sa...

verkligen glammig fest miriam! det blir alltid som bäst när man lägger ner lite tid och omtanke. grattis i efterskott förresten!

Make Me Up sa...

vad fint ni ser ut att haft det! På det första "spegel"-kortet på dig är du så fin! Som en riktig 20-talspingla. =0)

Miriam Parkman sa...

betty lou: Mhm, medelhavsmat/meze/tapas/plockmat är det bästa!

marit: Eller hur! Omtanke är det bästa:) Tack!

linn ekholm: Det var fint! Tack:)