måndag 17 november 2008

Shopping+cafédag!

Ja en redig stadsdag blev det förra lördagen, då jag först gick på stan med Mimmi och köpte en massa grejer, och sen med Sanna och köpte lite till. Två koftor, en blus och en kjol kom jag hem med från H&M! Jag bröt alltså min köp-bara-där-om-det-är-rea-regel... Fast det var faktiskt rea på ena koftan och blusen! Men, i övrigt gjorde jag ett undantag, då det var helt oemotståndliga, och då jag inte köpt nya kläder på jättelänge. Utom det köpte jag upp presentkorten från Mirjam och Julia på Twilfit, samt nytt body butter och ny mascara på Body Shop. Håhåjaja!

Sanna på Café String.

Jag la an den hårda posen. Hehe.

Det gick ju bra...

Last saturday was a real shoppingday! I bought some real nice new clothes from H&M, where I haven't bought anything for a very long time, and some new sweets from Twilfit. Afterwards I relaxed with some hot chocolate wiht Sanna at Café String.

Med vänliga hälsningar,

Miriam

6 kommentarer:

B-b-b-etty sa...

åh en sån där blå blus med pan-krage har jag letat i evigheter efter. vilket hm var det och fanns det månne en 38/m kvar?

har bara gått förbi café string, är alltid proppat med coola typer där och jag känner mig ocool och orkar inte köa.

Anonym sa...

åh vad du är söt.

Miriam Parkman sa...

betty lou: Det var H&M i gallerian, men det var somsagt rea och jag tror att de har tagit bort den nu... Men gå och kolla! Det fanns många kvar när jag köpte den:)
Det var första gången jag var på string, och det var fullproppat och fullt med hippa människor;) Men jag och Sanna är också snygga, så vi kände att vi passade in, hehe:D

sött nonsens: Äsch, tack detsamma!

B-b-b-etty sa...

får se om jag orkar åka in i helgen och kolla. är kjolen också h&m, divided?

B-b-b-etty sa...

hittade blusen idag :D eller jag tror det är samma, den är randig iaf.

B-b-b-etty sa...

rutig menar jag ju!