fredag 29 januari 2010

psst...

...behövs det kanske något extra till Alla hjärtans dag? Vintagebutiken har originalstrumpor i alla färger och prisklasser! Kolla in här.

Dessutom har de nu startat en liten blogg, med inspiration från deras utbud och lite tips och tankar.

Do you need something extra for Valentine's day? Vintagebutiken (the vintageshop) has an extraordinary stock of original, seemed stockings! It's still in swedish though, but it's maybe possible to understand anyway. Click here!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

3 kommentarer:

Mrs J sa...

Hej från en smygläsare. Jag vill ge dig en "Kreativ blogger award" som du hemskt gärna får kika in hos mig och hämta!

mimmi sa...

psssst från mig, du har väl inte glömt vintagemarket imorgon i skrapan!

Johanna sa...

Hej hopp, jag har en "Kreativ blogg"-award till dig :D
Du kan komma förbi min blogg och hämta ditt Award-märke (finns under rubriken "En Award")
:D