torsdag 5 juni 2008

Sommarpremiär...

...för två av mina absoluta favoriter;

Rödvitprickig klänning från Erikshjälpen, och rödvitprickiga skor från någon affär i Stockholm. Somrigt, svalt och fint!

p.s det kan hända att det blir lite färre inlägg de närmsta dagarna, för min syster tar studenten och det är andra mottagningar och bal och och massa släkt som kommer hit, så vi får se hur mycket jag hinner med! men, hjälp gärna till om du har något recept, en fin bild eller annan fin inspiration som du vill dela med dig av;

maila till miriamskafferep@gmail.com

d.s!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

2 kommentarer:

B-b-b-etty sa...

jag gjorde precis halloumipasta efter ett recept jag hittade här madberg.se ingen lök i dock hade jag för min andra hälft är allergisk men gott ändå!

Miriam Parkman sa...

Hm, ska kolla upp! Som vegetarian äter man ju gärna halloumi, så det är ju bra med ett nytt recept!