söndag 18 oktober 2009

Blogawards .2

Mer bilder! Alla fotade av duktiga Carolina.

Ovan. jag sminkar mig på Old Touch inför kvällen.

Jag och Linnéa på dagen, då det skulle vara "Afternoon tea party";

men nja, jag vet inte riktigt om jag ger det godkänt. Cupcakesen var sockriga och tråkiga, och det fanns inget kaffe. Okej, det var ett teaparty, men ändå, lite kaffe hade de väl också kunnat bjussa på?

Provning och piffning på Old Touch...

Stort tack igen till Birgitta och Marina för hjälpen!

I väntan på taxi. Linnéa har sytt sin kappa själv!

Some more pictures from yesterday...

Med vänliga hälsningar,

Miriam

12 kommentarer:

Carolina sa...

Tack Miriam! Vad glad jag blir. Men som man säger. Bra modell = bra bilder. Vi hoppas på ett förträffligt fint slutresultat.

Anna Elisabeth sa...

Hei,

Jeg er en norsk leser, har fulgt bloggen din en stund men aldri lagt igjen en kommentar før. Jeg tenkte at det var på tide, etter dine erfaringer på denne Blogawards. Du virker å være en tvers gjennom ærlig og ekte person, som tør stå for den stilen, og de interessene og meningene du har. Jeg synes det er flott!! Du er inspirerende, fortsett å være den du er, og fortsett å fylle bloggen din med herlige bilder av kaker og kaffe, dans, klær og hårfrisyrer.

De aller vennligste hilsninger fra Anna Elisabeth

ps. jeg kan ikke skrive svensk, så jeg håper du kan lese litt norsk :)

Sara P. sa...

SJUKT JÄDRAR JESUS vilken outfit mirriz!!! det är lite askungen goes goth om jag får säga det själv. Fint!
Fick ditt sms igår, men jag hatar att skicka sms med min mobil så ja, det var roligt att få din analys i alla fall. Du får berätta mer IRL. Pözz

Ida Nordung sa...

haha, ditt missnöje över tea-partyt är väldigt fint fångat :D

Hanna sa...

Ni är så vackra :) Verkligen. Jag önskar jag hade kunskap, tid och mod att klä mig som er..
Fortsätt vara som du är, gillar verkligen din blogg! Den känns så hemtrevlig!

sapaaaaa!!! sa...

mamma kommer SMÄLLA AV rent ut sagt när hon ser den här bilden. du är så vacker!!!!

Anonym sa...

Så skönt att se att det fanns deltagare på blogg-awards som var vackra och eleganta till skillnad från det rådande modet som mest verkar handla om urringat och smaklöst.
Tack för att du är den du är!

Kitten loves vintage sa...

Men va fina ni var, din frisyr var verkligen jättesöt!

lisa sa...

Ni var så vackra!

Casey sa...

You look so glamorous in that last photo! The gown is breathtaking...

Sara sa...

Ni är fina fina fina.

Emma sa...

Va vackra ni är!