måndag 19 oktober 2009

Loppis i Gubbis

I lördags var det loppis i centrum där jag bor, och vi gick självklart dit för att kolla. Det var inte riktigt så mycket som vi hade trott, men tre fina grejor kom jag iallafall hem med!

Ovan, en fin liten souvenir från Norrköping som nu hänger på våran dörr, 10 kronor.

En fin ram för 10 kronor.

Och ett trevligt gammalt skivställ för 25 kronor, som jag ska sätta upp och ner på väggen istället och använda som tidningsställ. Finemang!

Three fleamarket finds from this saturday;

a cute souvenir from the swedish city Norrköping, a beautiful, old frame and a 50's vinylrack.

All for 45 SEK!

I think I'm gonna put up the rack on the wall instead, and use as a magazineholder.

Med vänliga hälsningar,

Miriam

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Guldramen var ju hur fin som helst! Du kan skatta dig lycklig som gjort ett finfint fynd.

B-b-b-etty sa...

oj, billigt & bra! såg en lapp för loppisen men då var jag halvvägs till fots till farsta så det blev inget.

Anonym sa...

inte kan du använda ett vinylställ som tidningsställ inte! Det är ju skam det här vill jag lägga ett bud på Miriam! Fy! Förresten va kalaset i helgen? - elena-maria