tisdag 27 maj 2008

Herräng!

I sommar ska jag på något oerhört spännande. Nämligen Herräng Dance Camp, ett världskänt dansläger en bit bortom Stockholm. Det pågår under fyra veckor, och jag ska vara där under vecka 1 och lära mig Lindy Hop. Övriga danser som lärs ut är Boogie Woogie, Balboa, Stepp och Afrikanskt-Kubanskt. Det ska bli så otroligt roligt och jag har slitit hela våren med marknadsundersökningar på Intervjubolaget här i stan för att ha råd. En vecka kostar nämligen 3200 kronor, men jag är ganska säker på att det kommer vara värt det! Man tränar på dagen och varje kväll är det fest med olika teman, som t ex "Blues night". Det låter bara helt underbart.

Om någon som läser det här också ska dit vecka 1, och bor här i krokarna, hör av dig på miriamskafferep.gmail.com så kanske vi kan åka tillsammans!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

Inga kommentarer: