måndag 5 maj 2008

Minna Parikka!
Den här posten handlar om min absoluta favorit-skodesigner, nämligen finskan Minna Parikka. Hon gör de mest underbara, önskvärda karamellerna säsong efter säsong, och jag kan aldrig få nog. Hör bara på den här beskrivningen av sommarkollektionen;
This season is all about mystery and intrigue, and Minna Parikka’s shoes will have you feeling like you just stepped off the set of your very own film noir. The collection is a modern throwback to the old speakeasies of the 1920s and 1930s, with styles ranging from sweet and girly embroidered flats and modified Mary Jane’s to gangster-chic golf shoes, wedges and platforms.
This season’s illegally sumptuous colour palette is full of pinks and reds from berry to cherry, rich metallic and yellows, and softer, sweeter hues like sky blue and powder peach. And with 14 styles and heel heights from 1 to 11 cm. to choose from, this collection has something for every leading lady.
Helt underbart, och jag faller som en fura. Dessutom är hon en förespråkare av god kvalité;
Minna Parikka’s shoes are made of luxurious Italian leathers, including super soft nappa, shiny patent leather, buttery suede and lizard print stamped on calfskin.

Än så länge har jag inte haft råd med ett par, då de kostar runt 2000-3000, men en dag, då banne mig ska det stå Minna Parikka på min skohylla!

Kolla in mer på hennes egen hemsida, länk finns till höger.

Med vänliga hälsningar,

Miriam

1 kommentar:

Elba sa...

så klart du ska unna dig ett par! i alla fall efter sommarens jobb. det är du värd!