tisdag 2 december 2008

2x fina utmärkelser!
Ja, helt plötsligt igen har jag fått två finfina utmärkelser. Jag blir så stolt!
Den första är från Sister Disco, som skriver såhär;
Det är inte många som känns lika äkta vintage som hon gör, hon har en riktigt hög klass. Och jag skulle kunna dö för många av hennes loppisfynd. Dessutom publicerar hon tips om både musik och film från de bästa åren i historien. Tackar för det, säger jag!
Tack och bock säger jag!

Den andra hedrande utmärkelsen är från alltid lika stilsäkra Vintage Darling.
Av henne har jag fått titeln Bloggvärldens 40-talstjej, vilket känns oerhört smickrande och roligt.
Just den här bilden ovan tycker jag är en av de finaste hon någonsin haft på sin blogg.

I have got two very flattering blogawards, from Sister Disco and Vintage Darling. Thank you both, sweeties!

Med vänliga hälsningar,
Miriam

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh raring. vad glad jag blir att du uppskattade min uppskattning. jag vet inte vad bloggvärlden skulle vara utan dig så jag är väldigt glad att du finns och att du bloggar!

kindpuss!

(kul att läsa att du gillade den bilden, det värmde!)

Miriam Parkman sa...

Vilken komplimang, "jag vet inte vad bloggvärlden skulle vara utan dig". Tack! Även du har ju gjort ett stort intryck i den här bloggvärlden, då du är en av de första.

Vi får helt enkelt bara ta och fortsätta båda två! ;)

Med vänliga hälsningar,
Miriam