fredag 28 januari 2011

Äh va tusan

Jag hade tänkt att jag skulle spara de här bilderna till senare, till kanske maj eller april, då det på riktigt börjar bli varmt och hoppet inte är så långt borta. Då marken börjar bli bar igen, solen värmer och man kan börja knäppa upp jackan. Inte alls så snart som nu, mitt i snorkalla januari. Men va tusan, vad gör det egentligen?

Jag är en dagdrömmare av rang och tänker fantisera så mycket jag vill om framtida dagar.

30-tal

40-tal

50-tal

Oh what the heck

I had planned to save these pictures a little longer, to maybe april or may, when spring has come and the hope of summer isn't so far away. When the sun is warm again, the streets finally free from snow and clothing lighter.

But what the heck, I'm already day dreaming about it, so why not show them right now?

I don't care if it's in the middle of the worst part of the swedish winter.

Med vänliga hälsningar,

Miriam

4 kommentarer:

Susanna Segerholm sa...

Oooo, vilken färgskala. Är kanske också född 80 år försent... :)

Gila sa...

Nice...men ännu är det januari va? inte februari ;-)

Angeliqa sa...

Jag såg att du är med i Minnenas journal igen :)

Alexandra sa...

Ja, varför inte! Vintern tar slut någonstans någon gång och sommaren tar vid. Fast jag måste säga att du är ljuvlig i vinterskrud, i nyaste numret av Minnenas Journal. En bedårande omslagsflicka; lyste upp lite i vintermörkret!