onsdag 26 januari 2011

Nytt i förklädesförsamlingen .2

Färgglatt och formstarkt i typisk 50-talsstil, i den perfekta modellen för kaffebjudning. Det smått kaxiga förklädet anlände raka vägen från Americana, som i dagarna kommer öppna en ny, fin webbshop.

Så, om ni vill ha ett liknande förkläde, ett äkta Pendleton-plagg eller något annat fint, håll utkik här!

Another new darling in the vintage apron collection;

a typical, 50s servingapron, in a gorgeous, bright and colourful pattern.

It arrived straight from Americana, who's opening a new webshop within a few days. If you want a similar apron, a real Pendleton-garment or something else pretty, check it out here!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

5 kommentarer:

Gina Americana sa...

Thank you Miriam! What a great shout-out. Actually, we'll be opening AMERICANA's online shop in late-February to early-March. We're so looking forward to it!

Jenny sa...

Fint! Påminner mig om att jag har några undanstoppade förkläden i någon låda någonstans. :)

Och vad fin du blev i håret i nästa inägg!

Miss Rascal sa...

Tack Miriam!
Jag har val lovat dig att jag ska fota min forkladessamling i tva ar nu, va? :))
Har strukit allihopa och snart kommer de upp i bloggen.
Battre sent an aldrig antar jag. :))

Mycket fint!

Olivia sa...

Åh, tjusigt! Förkläden får man aldrig nog av...

/ Olivia

Gunilla De luxe sa...

Förkläden är ju bara så snyggt och praktiskt! Har länge försökt införliva det i min vardagsklädsel med kollegorna på jobbet tycker att jag är konstig...