söndag 30 januari 2011

Skrytsöndag
Rara Fröken Pralin skickade dessa bilder till mig, för att hon tyckte att jag var så lik modellen. Jag har ju inget emot att bli jämförd med en sticktidningsmodell från 40-talet, så jag skryter lite och visar dem här!
Kanske lite?
Eller så har vi bara gröna jumprar båda två...
Sweet Fröken Pralin sended these pictures to me, because she thought I looked so much like the model. I don't mind being compared with a 40s fashionmodel, so I'm showing them here as well, just to brag about it!
Maybe we are a little alike...
..or just both wearing green jumpers.
Med vänliga hälsningar,
Miriam

15 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

Oj, jag trodde det var du först! fint!

Hanna sa...

Oj, det där var riktigt likt!

Lisa sa...

Wow! You very much resemble her, jumpers or no!

farbrormalin sa...

Jag tycker också att ni är lika! Det är något med håret och ansiktsdragen. Sen att båda bilderna går i grönt och rött förstärker nog likheten lite ytterligare. :)

Sara sa...

Det var faktiskt ruskigt likt! Jag trodde också att det var du! En dubbelgångare :)

Tall-Maja sa...

Ja jäklar du!

Anna sa...

Jag trodde också att det var du innan jag läste!

Erika sa...

Lol! Som några av det andra trodde jag det var en teckning eller en behandlad bild av dig. Hårfäste, ansiktsform, näsa är ju på pricken! En okänd släkting? =)

SANNE sa...

You are twins! :)

Angeliqa sa...

Jättelika! Jag trodde också att det var du först

LindaoEbba sa...

Mycket likt! Trodde först det var du =)

Beatrix Mix sa...

Kors! Det var ju hur likt som helst!

sonja sa...

jag strodde också att det var du först<3 men var har du fått den ursnygga gröna koftan?:)

Anonym sa...

HA HA HA du har hittat din look a like!!! Fantastiskt!
Min lookalike är Bette Midler! Hon är kanske inte vacker men hon sjunger bra o har utstrålning. Kram på dig!!!=)

Anonym sa...

Harre jävlar (ursäkta att jag svär)
så fruktansvärt likt!!