lördag 7 november 2009

En liten ursäkt.
Jag har knepiga problem med min mail, vilket gör det otroligt svårt att svara på mail jag får. Så, alla ni rara typer som skriver till mig och undrar allt möjligt trevligt; jag får era mail! Jag läser vartenda ett och blir väldigt glad varje gång. Men, ni är nog många som inte fått svar. Och det ber jag väldigt mycket om ursäkt för! Jag försöker fixa det här problemet, men det kan nog ta ett tag. Hoppas ni förstår!
Om ni undrar något speciellt just nu eller inte har fått svar på mail ni skickat mig; skriv gärna frågan i kommentarsfältet på det här inlägget, så kan jag svara mycket lättare!
A little excuse;
I have some troubles with my email, which makes it extremely hard to answer all the emails I get. Very frustrating! So, all of you who have sent me some sweet and very nice emails lately; I do recieve them! I read all of them, and get really happy each time. But, many of you haven't got any answer yet. I'm really sorry for this, and I'm trying hard to fix this problem. But it might take a while! I hope you understand. If you wonder something special it's better that you ask that question in the commentary for this post, because here I can answer it easily.
Med vänliga hälsningar,
Miriam

1 kommentar:

mikaela sa...

hej!

jag kommenterade som andra person i inlägget där man kunde få rabatt på almanacka från vulkan. jag mailade om att få instruktioner men har inte fått något svar (vilket ju kan bero på att din mail har krånglat dårå). men ja, vill gärna veta hur jag får den där rabatten.