tisdag 24 november 2009

psst...

...ni har väl inte missat att stiliga Linnéa från Mon Chéri har öppnat sin webbshop idag? Förödande godbitar finns att klicka hem!

Eller vad sägs om den fantastiska 50-talsklänningen ovan eller de nätta små skorna nedan?

Skriv upp på önskelistan...

My very elegant friend Linnéa from Mon Chéri has opened a fantastic vintage webshop today! Right now it's only in swedish, but if there's something you would like to ask or buy, you can email her on info@moncheri.nu.

I love this 50's dress and shoes!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

5 kommentarer:

Erica sa...

Ja vad fin webshopen var! tog ett tag att komma in på sidan igår... det var nog många som besökte den.

Anna-Carin sa...

Det verkar vara en trevlig butik. Nära mig också. Kul med tips.

cruella sa...

Håhåjaja, inte lätt om man är fullvuxen;-) Den enda stl 40 var en städrock!

Men fruktansvärt fina grejer. De andra.

k sa...

hej, kollade in i din blogg häromdan och såg att du suktade efter några gamla resväskor, men att dom var ganska dyra. ville tipsa om: http://fagel-blabutik.blogspot.com/search?updated-max=2009-10-01T21%3A23%3A00%2B02%3A00&max-results=12 .. såg nämligen att hon sålde gamla väskor till bra priser, original verkar de också vara.. Hoppas de är nåt du gillar..

Camilla sa...

Men gud!
nästan precis identiska sånna skor har jag.
Det var ju praktiskt så slipper jag bli avundsjuk. Annars brukar jag sitta vid datorn och önska mej allt i 50-tals väg som jag ser.