fredag 27 november 2009

Lyxönskningar
Min önskelista för årets jul är egentligen lakan, litermått och pengar till en ny mobil, men om jag bara fick önska hejvilt och oekonomiskt skulle det bli ungefär såhär;
underbara skor och jumprar från brittiska Rocket Original's
En prydnohylla...
Den skulle vara så perfekt hos mig! Tillräckligt med plats för både böcker och tidningar, tyger och andra sysaker och några fina prydnadssaker. I framtiden kanske!
Och tillsist, Marc Jacob's parfym Daisy.
Ett gäng tusenlappar tillsammans.
p.s Ni tre söta tjejer från Härnösand som idag stannade mig på stan, tack! Jag var trött och helt utan inspiration, så att då få höra att ni gillar bloggen var himla trevligt. Gjorde hela dagen bättre!
d.s
If I just could wish madly for this christmas, it would be this!
Fantastic shoes and jumpers from Rocket Original's, a 50's swedish designed bookshelf called "Prydno" and Marc Jacobs perfume "Daisy". Madly but lovely.
Med vänliga hälsningar,
Miriam

12 kommentarer:

Jacqueline sa...

jag skulle kunna kopiera din önskelista rakt av! :D

olivia sa...

Åh, körsbärsskorna var ju "to die for"!!! åh, jisses vad snygga.....

EMALJ sa...

Håller med Olivia! Underbara!

Erica sa...

Fy vad jag äääälskar önskelistor! Man blir alltid glad av dem - alltid! Fina ting du önskar dig dessutom.

Anonym sa...

Det är inte bara små söta flickor från Härnösand som gillar din blogg. Även äldre tjejer i Hälsingland ser fram emot dagens lässtund.

Natalja sa...

De röda skorna är så himla fina!

ingen fara på taket sa...

Härlig önskelista, parfymen har jag varit och luktat på många gånger.

Kim sa...

Hej Miriam
Jag läser din blogg varje dag och jag vill bara passa på att säga att du inspirerar mig väldigt mycket! Så mycket bra tips och inspiration :)
ha en fin lördag, själv ska jag julbaka :)

hälsningar Kim

Daisy sa...

Jag älskar de tvåfärgade skorna! Nu hamnade de på min önskelista också.

Etikett Emelie sa...

Vilka fina saker! Den sidan ska jag spara. Tack så mycket Miriam!

Ellen sa...

Hej :) att få se dej gjorde våran dag bättre också. Din blogg inspirerar mej jättemycket! Du har alltid så fina bilder och intressanta inlägg. Man blir alltid så glad av att läsa den.

/Härnösandstjej, som nu kommit hem igen efter en mycket givande resa till Stockholm :)

Samara sa...

Woooow körsbärsskorna , vill haaaaa.