lördag 21 november 2009

Idag...
...var det sol ute för första gången på flera veckor, och då stannar man inte inne inte. Jag hade en härlig promenad i staden! Ångrar att jag inte tog med kameran, för Stockholm visade så många fina saker idag.
Tips!
Om ni bor i eller i närheten av Ludvika, missa inte det här!
Helgworkshop för nybörjare i Lindy Hop med mina vänner Markus och Frida!
(klicka på flyern för större storlek)
Today was a nice day -the sun was shining for the first time in several weeks! I had a long and lovely walk around the city, and I really regret that I didn't bring my camera -Stockholm looked so great today!
The second picture is a flyer for my friends Markus and Frida, who's having a Lindy workshop in a small city in Sweden in december.
Med vänliga hälsningar,
Miriam

13 kommentarer:

BohoMind sa...

Hej! Tänkte bara lämna en liten kommentar; tycker din blogg är så mysig och fin! Bilderna är ju helt underbara och ordet kafferep är så magiskt och passande. Kramar

Johanna-bäver sa...

Det var sol här också! Det var så roligt när man vaknade imorse och såg att det var soligt! Jag längtar verkligen efter när det börjar komma snö, och det är soligt! Det är ultimat^^

Erica sa...

Så tjusig du är! Satinbandet passar bra under din haka ska du veta. Kram

Ebba sa...

Åh, vad härligt med sol! Här i Göteborg har det regnat hela dagen.. Usch, usch.
Vilken underbar blogg du har - full av inspiration :)
kram

agnes sa...

oh, you'r amazing!

Anna sa...

Åh, får jag bara fråga dig; det råkar inte vara så att du har köpt den där pälskragen någonstans där jag också kan få tag i den? isåfall vart? Jag har letat som en tok efter precis en sån!
Du är dödstjusig, som vanligt!

Kristin sa...

Hej, jag har följt din blogg nu ett tag och nu kom jag på att jag vet vem du är. Kom på det när du skrev om Frans Folke. Min mamma är gammal kompis med din mamma och syster till Ulla :) Haha, jätte kul ju, vi har träffats i Hovra när vi var yngre :)
Kanon rolig blogg!

V sa...

Jag dör så fin din blogg är. Och så önskar jag att jag kunde dansa swing.

sonja sa...

Jag hade en jättemysig dröm, jag drömde att jag var modell på en modevisning och du var stylist. Efter showen gick du och jag och shoppade på beyond retro! Det låter lite skumt men det var en rolig dröm!

Aliliisa sa...

you are such a beauty!

http://prettythiefwearswhat.blogspot.com

Mirjam Hemström sa...

Hello honey!

Jag har inte snackat med pappa än om Stockholm-Härnösand-resan, men jag är ju ganska säker iallafall på att han har fixat så att han kan hämta upp mej den 22. Ska ringa honom imorgon om jag kommer ihåg. Så hör jag av mej sedan då jag vet mer säkert.

En hel vecka julledigt, wiiiee! Love Actually. Kanske våran halvkrassliga DVD med dålig upplösning (samma som förra året). Mmm. Jag längtar!

Du är så fin på den där bilden. Du är så fin. Gros bisous!

Mirjam Hemström sa...

Och en annan grej. Vet du var du har den där Ernest Hemingway-boken som du fick av den där helt igenom superengelska engelsmannen? Jag skulle gärna vilja låna den. Om det fortfarande går.

Lina sa...

Vad vacker du är på den här bilden :-) Jättefin!