torsdag 18 september 2008

2 x tjusig Naomi Watts

Nu när jag var sjuk i onsdags såg jag äntligen den nya King Kong. Jag förstod vad de som hade sett den innan menade, att den var rätt seg på mitten med alla monsterlika djur som bara äter och äter hela tiden, men kläderna! Naomi Watts i fladdriga, skira klänningar och Adrian Brody i skräddade kavajer, i ett börskraschdrabbat 30-tals New York.

(där är de ju i början och slutet, så man kan säga att det var bäst!)

Tjusiga frisyrer och åtinstone en stilig herre.

Men, det är inte bara i King Kong som Naomi har fått klä upp sig i fina 30-talskläder...

Nej, även i The Painted Veil (som är en jättebra film också), är det parad i fina kläder. Nu brunhåriga Naomi spelar en överklassflicka som tröttnat på hemmet och gifter sig därför med en läkare som tar med henne till China. Vackra miljöer och somsagt, mängder av vackra kläder!





Skirt, pastelligt och vackert.

Don't miss Naomi Watt's fanciest films;

King Kong and The Painted Veil.

All dressed up in beautiful 30's dresses!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

2 kommentarer:

The Freelancer's FashionBlog sa...

Jag blev lite kär i Adrian Brody i King Kong... JAg har faktiskt inte sett The Painted Veil men måste kanske ta och kolla den (jag borde ta och bli sjuk först, har liksom aldrig tid att ta och kolla på film hemma annars :)

Miriam Parkman sa...

Jag har varit lite kär i Adrina Brody sen jag såg The Pianist... Och i King Kong blir det ju inte bättre av scenen då han säger "I'm writing it for you, can't you see that?" och ser så himla gullig ut. Ojoj.

Haha, ja, att vara sjuk är bra på det sättet!;)